2013-06-27

Wrocław Fashion Meeting 2013 - fotorelacja

Czerwiec jest miesiącem, który dla mnie był niezwykle burzliwy i zapracowany. Kolejne sesje zdjęciowe, wydarzenia kulturalne... I takim też było wydarzenie, na które zostałam zaproszona dzięki Pani Izie: Wrocław Fashion Meeting. Jedna z niewielu modowych imprez jakie mają miejsce w moim mieście, bardzo się cieszyłam, że mogę w niej uczestniczyć. Na imprezę zawitałam z lekkim opóźnieniem, ominęło mnie kilka pokazów, ale nadal było co oglądać i co podziwiać! 

Razem z Dżoolką (klik, klik) , obeszłyśmy wszystkich wystawców, zbierając wizytówki, rozmawiając i - przede wszystkim - podziwiając te wszystkie piękne wyroby! Oto kilka z nich, które najbardziej przykuły moją uwagę + zdjęcia całej imprezy:





Więcej zdjęć znajdziecie  t u t a j.

Muszę przyznać, że wszystko miało dobrą oprawę. Bardzo fajna przestrzeń (choć, wydaje mi się nie do końca wykorzystana w pełni) sali biznesowo-konferencyjnej Stadionu Miejskiego. Mała liczba wystawców (spodziewałam się, że będzie ich naprawdę znacznie więcej), same pokazy były bardzo dobrze przygotowane: dobre oświetlenie, nagłośnienie... Nie jestem stałą bywalczynią na tego typu imprezach i może właśnie to wpływa na odbiór pokazowych kolekcji, ale przyznam się szczerze, że tylko kilka zaskarbiło sobie miejsce w moim serduszku, oto przykładowe zdjęcia z tych pokazów:

  1. Pokaz: le GIA
  2. Pokaz: Né Comme Ça
  3. Pokaz: Gavel
  4. Pokaz: Joanna Hawrot - boutique & atelier
Więcej zdjęć z pokazów  t u t a j.

Z tego co wiem i z tego, co słyszałam od innych, impreza ta z roku na rok się rozrasta. Nie mogę się doczekać kolejnej edycji, mimo drobnych mankamentów. Bawiłam się bardzo dobrze, choć, pewnie, gdybym przyszła sama, nie znalazłabym sobie zajęcia, pomiędzy pokazami...

Niemniej, bardzo miło będę wspominać to pierwsze moje Wrocław Fashion Meeting

A Wy? Byliście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow