2013-10-14

jesienny stosik + zapowiedź

Kochani! Dzisiaj przybywam do Was z nową porcją chwalipięctwa księgozbiorem, który właśnie do mnie zawitał. Już od dawna nie kupowałam, ani nie dostawałam książek, musiałam nadrobić braki czytelnicze i troszkę opróżnić mój regał z książkami. Dość tsundoku, dość. Cieszę się jednak jak dziecko, gdy patrzę na te wszystkie piękne tomy piętrzące się na moim regale (jakimś cudem znalazłam na nie miejsce!) :)

Oto one: 


  1. "Przemoc kobiet", Christophe Regina od Świata Książki
  2. "Zdobywam zamek", Dodie Smith od ŚK, właśnie czytam i jestem zachwycona!
  3. "Igły. Polskie Agentki, które zmieniły historię", Marek Łuszczyna od Wydawnictwa PWN
  4. "1 kobieta 4 dzieci 0 kasy...", Petra van Laak od PWN
  5. "Kuchnia filmowa", Paulina Wnuk (kocham bloga Pauliny, to i tej książki nie mogłam nie mieć na swojej półce!), od Wydawnictwa Otwartego
  6. "Czas żniw", Samantha Shannon, od Wydawnictwa SQN w ramach zorganizowanego przez wydawców konkursu: więcej info.
  7. "Małżeństwo we troje", Eric-Emmanuel Schmitt, od Wydawnictwa Znak Literatura Nova
  8. "Sushi i cała reszta", Michael Booth od Wydawnictwa Carta Blanca

Jak podobają się Wam moje październikowe książkowe nowości? Co czytacie w te jesienne wieczory najchętniej?

Już szykuję dla Was (foto) relację z Fantasy Expo, które odbyło się wczoraj we Wrocławiu. Bawiłam się naprawdę świetnie, a dla niecierpliwych kilka zdjęć z tej imprezy: klik 
Czekam z niecierpliwością na kolejny konwent, kolejne Targi Książki... życie mola książkowego bywa takie piękne, a Wydawcy i organizatorzy imprez tego typu, zawsze umieją dostarczyć nam atrakcji :)




10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę piekielnie "Małżeństwa we troje"! Wyrwałabym Ci je i natychmiast przeczytała!:)))
    Tyle jeszcze dni do premiery:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakimś cudem udało mi się zdobyć "Małżeństwo..." jak skończę "Zamek..." pewnie za nią się zabiorę :D

      Na szczęście czas płynie wartką rzeczką...

      Usuń
    2. Racja:)
      "Zdobywam zamek" już czytałam i też byłam zauroczona!

      Usuń
    3. Jest niesamowita ta książka... cieszę się, że na nią trafiłam! :D

      Usuń
  2. wow, świetny stosik :) ja w październiku (nie)stety spędzam wieczory najczęściej nad podręcznikami prawniczymi i ustawami, ale może uda mi się coś bardziej rozrywkowego przemycić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć "Małżeństwa...", ja nigdzie nie mogę tej książki dorwać ;) Z resztą cały stosik zapowiada się ciekawie :) Ja niestety w tym miesiącu spędzę czas jedynie z lekturą w postaci wszelkich podręczników, ale mam nadzieję, że od listopada uda mi się wrócić do regularnego czytania czegoś poza tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś i Ty znalazła chwilkę czasu na czytanie przyjemniejszych lektur niż podręczniki! :)

      Usuń
  4. Piękny stosik. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń

Follow