2010-02-16

10. Stosik różności.

Dzisiaj notka inna, gdyż nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie książek, ze względu na egzaminy i straszną zimową sesję ;> Oto stosik, który uzbierałam już w styczniu i grudniu,ale niestety nie miałam czasu go dokładnie przejrzeć i przeczytać, przynajmniej większości. Teraz parę z tych pozycji przeczytałam, inne doszły,a inne zostały odniesione do biblioteki lub oddane właścicielom ;) Zdjęcie stosiku, którego teraz posiadam, być może pokażę później, teraz nie mam na to zbyt dużo czasu ;/
 
"Lang", "Zielona Mila", "Jak człowiek nauczył się pisać?" i "Niech rozpęta się burza", przeczytane i częściowo oddane do biblioteki :) W moim posiadaniu jest jeszcze "Zielona Mila", która czeka na oddanie do rąk, drogiej Asi, której dziękuję po raz kolejny za pożyczenie książek : ) Reszta czeka na przeczytanie ;) Tak więc do następnej notki, mam nadzieję, że już opisującej wrażenia po przeczytanej powieści ^^
xoxo

4 komentarze:

  1. Z tych wszystkich przczytałam tylko "Pachnidło" i mogę szczerze polecić. Z tej książki zapachy aż się wylewają..

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Wlasnie zobaczylam, ze tez czytasz "Seks w wielkim miescie" :) Ciekawa jestem opini. Mnie sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Chodzi" za mną ta książka Alice Sebold - chyba w końcu trzeba ulec i kupić :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo :)
    Wieeeelki ten Twój stos.
    Z niecierpliwością czekam na recenzję Rice.

    OdpowiedzUsuń

Follow