2011-03-07

Wczesnowiosenny stosik :)

Witajcie kochani! :) Jestem tylko na chwilkę, przeprowadzka zaprząta cały mój czas, więc tylko wrzucam zakupione dzisiaj książki w Taniej Książce (klikamy), które oprócz rewelacyjnej ceny (były nawet książki za 1 zł!) są również wyczekiwane przeze mnie już od dawna, zwłaszcza jedna z nich :)
  • "Nowojorski Świr"- Hanna Bakuła, Piotr Tarantula Zalewski
Od góry:
  • "Opowieść o kobiecie spod znaku ognistego konia"- Jeanne Wakatsuki Houston
  • "Chilijski nokturn"- Roberto Bolano
Wiosna idzie, czuć ją wszędzie! :) Nie tylko przepiękna pogoda o tym świadczy, ale również pąki na drzewach i dodatnia temperatura! I wszystko wydaje się lepsze, milsze :) 
Wiosenne porządki czas zacząć! I wiosenne książkobranie również :D
A jak tam u Was, kochani? Czujecie już wiosnę? :) 

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem szczególnie pierwszej pozycji.
    Okładka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ biedronko, jeśli chodzi o zdjęcia, jest przegenialna :) z treścią bywa różnie, wystarczyło tylko pobieżne przeglądnięcie, by dowiedzieć się, że autorzy popełnili kilka błędów ;)
    Ale dam jej szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutki stosik. Ciekawa jestem zwłaszcza tych dwóch ostatnich książek i będę cierpliwie czekać na recenzje:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czuję wiosnę!:)))


    co do współpracy: nie, nie musze im oddawać książek ani przekazywać dalej;) są moje i ode mnie zależy co z nimi zrobię po przeczytaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uaaa, ale fajna okładka :)

    OdpowiedzUsuń

Follow