2011-03-09

Paradise Kiss, tom 1,Ai Yazawa

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną mangę (klikamy, jeśli chcemy się dowiedzieć czegoś więcej o mangach), tym razem autorstwa Ai Yazawa, o której niestety nie ma w sieci zbyt wielu informacji.
Ai Yazawa (ur. 7 marca 1967 w Prefekturze Hyogo) – japońska mangaka. Jej pseudonim pochodzi od japońskiego piosenkarza, Eikichi Yazawy, którego jest fanką.
Ai Yazawa zaczęła tworzyć swoje mangi w 1985. W Polsce znana przede wszystkim dzięki Paradise Kiss wydanemu przez wydawnictwo Waneko.
 Wydawnictwo: Waneko
Liczba stron: 186
Liczba tomów w serii: 6

"Paradise Kiss" opowiada  historię pilnej uczennicy Yukari Hayasaki, która z dnia na dzień zostaje modelką w pokazie uczniów znanej japońskiej szkoły projektowania. Nagle w jej życiu wszystko się zmienia, sama dostrzega rutynę, której się poddawała i postanawia zrobić choć raz coś dla siebie. Zaprzyjaźnia się z osobami odpowiedzialnymi za pokaz i nawet zakochuje...
Przykładowe strony z mangi, wydanie ang., tom 1.
Manga ta była wcześniej wydawana w odcinkach w magazynie  "MangaMix", gdzie zyskała niesamowitą sławę i uwielbienie rzeszy fanów. I mnie zachwyciła. Cudowna forma rysunków, przepiękne sceny, doskonały klimat. Niesamowicie sympatyczna, pełna ciepłego humoru i wzruszeń manga! Jedna z niewielu, które potrafiły mnie tak mocno wzruszyć :)
Strasznie mi się podobała i na pewno przeczytam pozostałe tomy! :)

Moja ocena: 6

6 komentarzy:

  1. Wiesz, że nawet mnie trochę zaciekawiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mangi jeszcze nie "czytałam", więc kiedyś musi być ten pierwszy raz:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie moja działka, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Manga raczej nie dla mnie, chociaż zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Dzięki za odwiedziny, przybywam z rewizytą :) I proszę manga. Może moje doświadczenia w tym temacie nie są powalające i zaliczające się do wybitnych, ale jestem posiadaczką serii Sailor Moon z 1992 roku ;) I swojego czasu mangą trochę się interesowałam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za mangą, ale twoja recenzja jest całkiem zachęcająca... Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń

Follow