2014-05-24

Wroclove Design Festival, II Międzynarodowy Festiwal Dobrych Projektów

Mija tydzień odkąd Wroclove Design Festival gościł we Wrocławiu. Cztery dni pełne prelekcji, warsztatów, wystawców oferujących prawdziwe, piękne estetycznie designerskie meble, naczynia, ubrania. Wystawy plakatów, ciekawe rozwiązania konstrukcyjne, zachwycające instalacje: jednym zdaniem, nieziemska uczta dla oczu, serca i duszy. Mnogość kolorów zniewalała. Festiwal gościł przeróżnych artystów z Polski i Europy, kusił kosmetykami Tołpy i przepięknymi wyrobami ceramicznymi autorstwa Kina Ceramic Design. Bawiłam się świetnie, a dla Was przygotowałam krótką fotorelację z wydarzenia.

http://gridsystem.dk/ 

http://gridsystem.dk/ 


Kozo Lamp

Agnieszka Chowaniec, Danuta Włodarska

http://agnieszkachowaniec.com/

Kina Ceramic Design

Kina Ceramic Design

Kina Ceramic Design

Krakowskie Szkoły Artystyczne

Krakowskie Szkoły Artystyczne

Krakowskie Szkoły Artystyczne

Krakowskie Szkoły Artystyczne

Krakowskie Szkoły Artystyczne

Huta Julia Kolglass

Huta Julia Kolglass

Huta Julia Kolglass





Krakowskie Szkoły Artystyczne

I jak wrażenia? Jestem pewna, że za rok się pojawię i równie dobrze będę się bawić :)

6 komentarzy:

  1. Kozo Lampy są świetne! Znajomy ostatnio zaraził mnie pasją do nich i chyba sobie taką sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, twórcze wydarzenie. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia z tymi czarnymi balonami, nie mogę się na nie napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się podoba tego typu wydarzenia :) Uwielbiam sztukę i design :D

      Usuń
  3. Ja oczywiście nic o nim nie widziałam! :( Ale strasznie lubię tego rodzaju sztukę: zaskakującą i z sensem. Talerz mnie powalił! xD Give me mooore!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem pójdziemy razem! :D Też bardzo lubię, bardzo, bardzo :)

      Usuń

Follow