2014-05-06

Wyszperane w internetach #6

Cykl postów przedstawiający smaczki internetowe.
 Nastał maj, maturzyści przeżywają maturalne horrory testując swoją wiedzę zdobytą przez całą swoją edukację. Natura rozkwita w pełni, zaskakując swoją kapryśną pogodą i pięknem krajobrazu za oknem. Spoglądam to wszystko z okna domu mojego A., zasłuchując się w soundtrack'u z gry "Halo" (jest po prostu piękny, liryczny!), pijąc kolejną kawę i czekając na weekend i 18 urodziny CD-Action! Wybieracie się? :)

Dzisiejsze zestawienie jest różnorodnością. Wypełnione linkami, które kiedyś wyszperałam i wrzuciłam od byle jak w zakładki przeglądarki "na później" oraz czymś, co zainspirowało mnie w ostatnim czasie - jednym zdaniem, dużo linków, pięknych kadrów, ciekawych informacji... :)

  • Bardzo ciekawy projekt fotograficzny: Pencil Vs Camera autorstwa Benjamina Heine'a:
>źródło<
>źródło<
  • Lista 10 filmów vintage, które musisz pokazać swojemu dziecku (m.in. Powrót do przyszłości, Akademia Pana Kleksa etc.);
  • Bardzo pomocna aplikacja, umożliwiająca zapisanie danego artykułu/strony www, którą chcemy przeczytać a w danym momencie nie mamy czasu. Oczywiście, możemy taką stronę wrzucić w zakładki, ale bonusem jest to, że Pocket również funkcjonuje na telefonach i tabletach, a to, moim zdaniem, duża dogodność;
  • Uwielbiam prace Oli (Tino), są niesamowite:
>źródło<
>źródło: PrtSc<
  • Gram nie sam to projekt, który propaguje stare (często zapomniane) gry podwórkowe - świetna okazja, by przypomnieć sobie dzieciństwo i pokazać swoim dzieciom, że fajne zabawy to nie tylko gry na komputerze i planszówki ;)
  • Cudowne ilustracje i rysunki autorstwa Katarzyny Breczko:
>źródło<


A na sam koniec, krótka lista blogów, które w tym tygodniu odkryłam/najchętniej czytałam:

9 komentarzy:

  1. Magiczne te fotografie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te linki! Ty to zawsze coś fajnego wynajdziesz :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi miło, dzięki :)
    A inspiracje i linki świetne! Najbardziej spodobała mi się notka o vintage filmach, które trzeba pokazać swojemu dziecku. Super pomysł!
    Pozdrawiam!

    // Old Fashioned Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia super!


    ps. a u mnie? IN BLACK na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Follow