2012-04-25

30 dni z książką: dzień trzeci.


Dzień trzeci: Książka, która Cię kompletnie zaskoczyła


Ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie... każda książka mnie czymś zaskakuje. Zazwyczaj nie wyrabiam sobie wcześniej zdania na temat książek, nawet jeśli czytam recenzje i noty wydawcy. Najbardziej chyba zaskoczyła mnie książka, którą czytałam wieki temu: "Opowieści Ewy Luny", Isabel Allende. Zaskoczyła mnie treścią, nie spodziewałam się bowiem aż tak mocnych i nasyconych erotyzmem opowiadań :) Ale to nie znaczy, że źle mi się czytało. Kwestia gustu. ;) 

4 komentarze:

  1. Ooo.. Trzeba będzie znaleźć i kupić tę książkę. Lubię, jak lektury czymś zaskakują;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotąd czytałam dwie powieści Allende i bardzo mi się podobały. W planach mam poznanie całej twórczości tej pisarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam tylko jedną książkę tej autorki i oceniam ją bardzo pozytywnie, więc i za tą się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Follow