2013-11-11

10 random facts about me

1. Z babcią Polcią i bratem, Sławkiem; 2. Z tatą i mamą.
  • Pierwsze co robię wstając rano z łóżka to włączenie laptopa, a następnie odpalenie energetycznej i pobudzającej muzyki (jeśli nie zaśpię i mam na to wystarczająco dużo czasu);
  • Pochodzę z małej, mazurskiej wioski liczącej ok. 300 osób;
  • Od pięciu lat mieszkam we Wrocławiu, gdzie znalazłam swój własny, mały świat.
  • Uwielbiam wyzwania i lubię przełamywać swoje słabości.
  • Od szóstej klasy piszę wiersze, jeden z nich został nagrodzony wyróżnieniem w 2007 roku w konkursie organizowanym przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Szczytnie, nosi tytuł "Antymateria" (tutaj do przeczytania)
1. Z Julianem, 2. Z Izą, 3. Zdjęcie by Mirek, 4. Zdjęcie by moja siostra.
  • Pracuję w młodej, ale prężnie rozwijającej się Agencji Marketingowej POMELOGO, tutaj na facebook'u :)
  • Kocham koty. Od dziecka wychowywałam się z kotami i psami, ale do dziś dzień, koty zajmują w moim serduszku najwięcej miejsca;
  • Kocham konwenty i różnego rodzaju imprezy, kocham te wspomnienia i inspiracje;
  • Jestem zbieraczem (zbierałam dosłownie wszystko), który aktywnie z sobą walczy, by przestać nim być, oczyścić swój pokój i myśli od nadmiernego bagażu;
  • Ostatnio najbardziej zapętlona piosenka w moim foobarze:



I od tej pory, niechcący zostałam fanką Adama Lamberta ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow