2013-11-23

Wyszperane w internetach #3

Cykl postów przedstawiający smaczki internetowe.


Po Blog Forum Gdańsk, internety zapełniły się relacjami, krytyką i opływaniem w superlatywach, na temat tego eventu. Sama zostałam zauroczona pozytywną energią prelegentów (oglądałam wszystkie prelekcje z tej edycji na yt) i zainspirowana do pracy, o czym zresztą pisałam tutaj. Od dzisiaj w internetach nastał boom na postać Doctora Who z okazji pięćdziesiątej rocznicy emisji pierwszego odcinka, o której pisałam, ze swojej perspektywy tutaj. Dzisiaj jednak chciałabym pokazać Wam swoje internetowe odkrycia, eventy, na które się wybieram; filmy, które polecam... Urodzaj, moi drodzy, urodzaj! :)

  • Michael Hussar, artysta bardzo kontrowersyjny, który urzekł mnie swoją techniką malarską, swoją pomysłowością i groteską, którą widać prawie że na każdej pracy:
źródło
  • TEQUILA "Władca marionetek", jeden z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie komiksów na polskim rynku; 
  • Sztuka reklamy potrafi zaskoczyć i to jak pozytywnie! 

źródło

  • film, o którym pisze Tekstualna: Samsara- naprawdę godny polecenia, zachwycający, wzruszający, pełny prawdziwości...

Dzisiaj to wszystko. Wracam do naprawiania życia, picia kolejnej kawy i czytania "Zdobywam zamek" (kocham tę książkę, ale nie potrafię dobrnąć do końca - macie czasem tak?).









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow