2010-02-23

Stosikowo again :P

Zważywszy an to, że bardzo mi ciężko i mozolnie idzie czytanie jakiejkolwiek książki, mimo iż ostatnio zebrałam się w sobie i kończę "Kwiat Śniegu...", nie idzie mi to tak szybko jakbym chciała, dodaję uzupełniony stosik podzielony na kategorie :) Nie jestem pewna czy wszystkie te książki przeczytam, niektóre pewnie odłożę na potem, zwłaszcza te, które sama zakupiłam ;)
***
Stosik nr 1. Książki zakupione przeze mnie lub przez mojego miśka:
 
1. PS Kocham Cię -  Cecelia Ahern
2. Historia miłości - Nicole Krauss
3. Perswazje - Jane Austen
4.  Trzy wierzby - Ann Brashares
5.  Sex w wielkim mieście - Candace Bushnell
6. Pachnidło - Patrick Süskind
7. Anioły i demony - Dan Brown
8.  Posiadłość Blackwood -  Anne Rice
9.  Opowieść o złodzieju ciał - Anne Rice
10. Malowany welon - W.Somerset Maugham
11. Niewinni - Ian McEwan
12.Kochankowie wszech czasów - Megan Cressor, Kerry Cook
13. Szczęściara - Alice Sebold
14. Opactwo Świętego grzechu - S.Monk Kidd
15. Córeczka - Alice Sebold
16. Historyk - Elizabeth Kostova

Stosik nr 2. Książki z biblioteki :)

Stosik nr 3. Książki pożyczone od drogiej Olimpii :*

Stosik nr 4. Książki pożyczone od kochanej Asi i Pawła :)

Stosik nr 5. Książki znalezione w domu mojego miśka :)
To by było na tyle. Mam nadzieję, że następne notka, już na pewno będzie notką poświęconą recenzji powieści, którą udało mi się przeczytać! :)

Proszę o dokarmianie moich zwierzątek: tutaj
oraz o dokarmiania zwierzątek mojej Asi :* tutaj.
i dodatkowo proszę o dokarmianie zwierzyny Kasieńki: tutaj.
Za każde kliknięcie strasznie Wam dziękuję :*
*** 
UWAGA!
NA TYM BLOGU [KLIK] PEWNA OSOBA OPRÓŻNIA SWOJĄ
BIBLIOTECZKĘ I CHĘTNIE POZBĘDZIE SIĘ Z NIEJ KSIĄŻEK,
GIER ORAZ FILMÓW NA DVD!
Wystarczy tylko przeczytać i wziąć udział,
jeśli jakaś rzecz Wam się spodoba! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow