2014-10-29

Wyczarovane - biżuteria idealna

Jak każda kobieta jestem fanką ciekawej, innej biżuterii. Są przedmioty, do których mam wielki sentyment, do których wracam z szczególnym upodobaniem. Zawsze wracam do tych, które niosą ze sobą jakąś historię, przywodzą na myśl wspomnienia lub coś symbolizują. Gdy natrafiłam na Wyczarovane, od razu wiedziałam, że biżuteria, którą oferują jest dla mnie idealna.


W prezencie otrzymałam mnóstwo rzeczy, które w jakiś sposób oddają moją osobowość. Napiszę od razu, że byłam bardzo zaskoczona wykonaniem: są po prostu idealne, szczegółowe, takie jak lubię najbardziej.
Magnesy z klasykami horroru są idealne. Zwłaszcza na lodówce, gdy za kilka dni Halloween! 


Koniki morskie są symbolem dla mnie morza, oceanu i całej tej kolorowej fauny i flory, którą kocham. Morze zawsze mnie wycisza, sprawia, że czuję się szczęśliwa. Życie pod taflą, często zburzonego oceanu, od czasów arielkowych jest dla mnie fascynujące. Ta harmonia i pozorny spokój w jakiś magiczny sposób ujęły mnie i nie odpuszczają ani na chwilę. Marzę o dużym akwarium morskim... Może kiedyś :)  


Nożyczki to kolejny element, który symbolizuje w moim przypadku zamiłowanie do szycia, do DIY czy wszelkich robótek ręcznych, do których często brakuje mi, niestety czasu. Naszyjnik i kolczyki dodatkowo są ozdobione w różyczki, mojego ulubionego koloru. Wymarzony zestaw dla każdej kobiety, której bliskie sercu jest tworzenie.

Sowa, naszyjnik, który wykonany jest z plastiku w sposób tak mistrzowski, że aż oniemiałam, gdy go dostałam. Tak pięknego wykonania już dawno nie widziałam. Sowy, może i motyw już przerabiany w modzie, może już nudny, ale dla mnie nadal urokliwy i nic tego nie zmieni. Sowa, kojarzy mi się z moją byłą współlokatorką, cudowną osóbką, która ten motyw upodobała sobie szczególnie, aż stał się jej przydomkiem. Miło wspominam tamten czas.

Jestem zakochana w Wyczarovanych naszyjnikach, kolczykach i piszę to zupełnie szczerze. Żadna sieciówka nie da Wam tak cudownie wykonanej biżuterii za tak niską cenę!

Linki do produktów:



Wyczarovane na Facebooku & sklep.

Gorąco polecam.
__________________________________________________________________________________
Kochani, mamy dla Was niespodziankę!

Wyczarovane i Antymateria mają dla Was specjalny rabat na wszystkie artykuły dostępne na:

Wystarczy podczas zamówienie wpisać kod "antymateria" i dostaniecie 15% rabatu!
Promocja trwa do 31.10!

1 komentarz:

Follow