2015-09-21

Zmiany i przenosiny!

Kochani! W życiu każdego blogera przychodzi taki czas, że potrzebuje zmian. Zmienia wtedy szablon, albo nazwę bloga, dodaje bądź odejmuje kategorie... Wszystko po to żeby poczuć się jak u siebie i, by tworzyć jak najbardziej wartościowe teksty. Jestem tutaj z Wami od 2010 roku. Przez ten cały czas dużo się wydarzyło, poznałam wiele osób i co najważniejsze: wiele osób zachęciłam do blogowania! :D 



Będę ten czas wspominać z łzą w oku, ale wiem, że żeby się rozwijać, czasem musimy podjąć decyzje dosyć ekstremalne. Dlatego ja postanowiłam zmienić miejsce bytowania. Przenoszę się na wordpressa, bo wreszcie go ogarnęłam + zbieram na własną domenę, a silnik wordpressa jest stworzony pod tego typu przedsięwzięcia. Poza tym, zauważyłam, że Facebook obcina zasięg publikowanych postów pochodzących z blogspota, co mnie straszliwie smuci, bo tak naprawdę większość z Was nie ma nawet wyświetlanej wiadomości o nowych postach etc. Zły Facebook! :c

Ale wracając do meritum: zmiany chodziły za mną już jakiś czas i w końcu postanowiłam to zrobić. Przeniosłam się na: oh my blog!
I tam pozostanę, za parę chwil adres będzie wygładzony, dzięki nowej domenie etc. Wszytko wróci do ustalonego porządku. 

Pojawiła się już na tym nowym blogu nowa recenzja + ten blog zostaje. Nie usunę go :) Niech przypomina mi stare czasy i inspiruje :)

Mam nadzieję, że i w nowym miejscu będziecie ze mną :)

Pssst. Wszystko inne pozostaje bez zmian :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow