2011-12-02

20. Wrocławskie Promocje Dobrych Książek, Wrocław 1-4.12.2011 r.

O tych targach dowiedziałam się przypadkowo. Gdyby nie moja Pani Profesor z Źródeł Informacji, nic bym o nich nie wiedziała, albo dowiedziałabym się po fakcie. Gdzieś, co prawda czytałam o Pochodzie Moli Książkowych (na który niestety nie mogłam pójść z powodu zajęć na uczelni), ale nie przypuszczałam, że był on częścią większej całości, jaką są 20. Wrocławskie Promocje Dobrych Książek
Chciałam przybliżyć Wam kochani troszkę to wydarzenie, bo uważam, że zasługuje na uwagę.
W tym roku cała impreza odbywa się w Muzeum Architektury na ulicy Bernadyńskiej 5 (niedaleko Galerii Dominikańskiej) oraz w Galerii BWA Awangarda na ulicy Wita Stwosza 32, gdzie odbywają się głównie spotkania z autorami i znajdują się wystawy, m.in. fotografii autorstwa Ryszarda Kapuścińskiego zatytułowanej "Gdyby cała Afryka..."

Targi kończą się w niedzielę, więc przed nami jeszcze dwa dni, wiele spotkań z autorami, wiele książek do kupienia, wiele miłych rozmów! :) 

W końcu nie ma nic lepszego dla Mola Książkowego niż targi, szperanie wśród książek i spotkanie z ulubionym autorem! :)

A na sam koniec kilka zdjęć z dnia dzisiejszego:

Oprócz wystaw, które znajdziecie w Galerii BWA Awandarda, na terenie Muzeum Architektury
podczas targów można zobaczyć cudowne portrety kobiet z kolekcji
Archiwum Fotografii Ośrodka KARTA, naprawdę warto zajrzeć i obejrzeć.

Stoiska wypełnione książkami.

Plakaty "promujące" to wydarzenie.

Kolejne alejki pełne książek! <3




Oprócz książek, swoje stoiska mieli również sklepy z np. grami planszowymi
czy wytwórcy biżuterii i zakładek do książek. Miszmasz, który cieszy <3
Mam nadzieję, że jutro uda mi się też wybrać :) Z dzisiejszego dnia udało mi się zdobyć kilka pięknych pocztówek i przypinki. Skromnie, bo właśnie dzisiaj zapisałam się na kurs PRAWA JAZDY i od poniedziałku zaczynam, co się równa braku funduszy jakichkolwiek! :C

Wybiera się może ktoś z Was na te targi jutro albo pojutrze? :)

5 komentarzy:

  1. Wszystko prezentuje się bardzo kusząco :) Powodzenia na prawku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale zazdroszczę. No i gratuluje decyzji o prawie jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczęę:))

    Trzymam kciuki za egzamin zdany za pierwszym podejściem!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego w moim województwie nie ma targów? Zawsze trzeba jeździć gdzieś dalej, a komu się chce? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również byłam na chwilkę w sobotę.
    Szkoda, że nie udało nam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń

Follow