2011-12-15

Stosik grudniowy.

Ostatnimi czasy coraz bardziej zaczynam uwielbiać moją Bibliotekę Uniwersytecką :D
Patrzcie, jakie cudeńka udało mi się w niej upolować:
Na zdjęciu jestem ja :D
Są to książki, które zawsze chciałam przeczytać, więc moja radość jest jeszcze większa :D
kliknij aby powiększyć.
3. "Dzienniki 1950-1962", Sylvia Plath
4. "Córka krwawych", Anne Bishop
5. "Cujo", Stephen King (od drogiego Marcela ^^)
6. "Skafander i motyl", Jean-Dominique Bauby
7. "Ciało. Seksualność. Obozy zagłady", Bożena Karwowska
9. "Śniadanie u Tiffany'ego", Truman Capote
10. "Solista", Steve Lopez
11. "Czekolada", Joanne Harris

Jestem zachwycona i nie mogę się doczekać,aż zacznę czytać :D
A wy, czytaliście coś z tego wielkiego stosiska? :D

20 komentarzy:

  1. Super stosik!
    Czytałam "Cujo" Kinga i przyznam szczerze, że momentami miałam dreszcze i czułam się nieswojo ;)
    Najlepiej czytać gdy za oknem nie jest ciemno, a za ścianą jest ktoś bliski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy stosik :)
    Czekolada jest bardzo fajna i Cujo - też fajne tylko trochę inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności i cudeńka książkowe!! Gratuluję. Niech Ci się dobrze czyta:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, bardzo, bardzo zazdroszczę dzienników sylvi plath :D

    OdpowiedzUsuń
  5. MM mieć będę, Audrey przeczytam, Bishop, Capote i Harris już za mną :). Śliczny stosik, Plath brzmi bardzo ładnie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, oh, większość do pochłonięcia na raz i to z... okładkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Czekoladę" i "Opowieści z Wilżyńskiej Doliny" - obydwie bardzo mi się podobały, chociaż każda zupełnie inna:)

    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny stos :) przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że Ciebie też kręci zarówno Audrey jak i Marilyn:) Sama poluję na te książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! i ja się wybiorę do mojej biblioteki... jak tylko wygospodaruję trochę czasu na święta :)Same smakołyki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie książki ze stosika czekają i u mnie na półce.:) A Brzezińską ja też kcem!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że książki raczej nie w moim guście, ale najważniejsze, że Tobie się podobają. Czekam na recenzje, może wtedy się do nich przekonam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stosik. Ja czytałam " Śniadanie u Tiffany'ego". Całkiem przyjemna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Opowieści z Wilżyńskiej Doliny. Bardzo sympatyczne. I tutaj nawet się pochwalę. W domu mam egzemplarz z autografem autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam "Czekoladę" jest bardzo przyjemna i super się czyta:)
    "Cujo" miał mój brat;) i był zachwycony:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że nie będziesz się nudzić :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z jakiej biblioteki korzystasz.
    Ja korzystam z wojewódzkiej biblioteki głównej we Wrocławiu na rynku i muszę przyznać, że nowości pojawiają się tam z prędkością światła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z jakiej biblioteki korzystasz.
    Ja korzystam z wojewódzkiej biblioteki głównej we Wrocławiu na rynku i muszę przyznać, że nowości pojawiają się tam z prędkością światła :)

    OdpowiedzUsuń

Follow