2012-12-31

Podsumowanie.

Na wszystkich blogach pojawiają się właśnie dzisiaj notki podsumowujące ubiegły rok. Moje podsumowanie będzie krótkie. Rok 2012 obfitował w wiele wydarzeń, które raz na zawsze zmieniły mnie. Rok 2012, a zwłaszcza jego końcówka stała się dla mnie krzywą dziwnych zdarzeń, które oderwały mnie od blogowania. Rozstanie z partnerem po pięciu, niemalże latach, zmiana miejsca zamieszkania, natłok studenckich spraw, chęć odbudowy swojej samooceny i milion innych, prywatnych spraw i problemów, nie pozwala mi skupić się na czytaniu, czegokolwiek... Oby, rok 2013 był rokiem, w którym będę mogła wrócić do swojej pasji blogowania :) I do czytania, przede wszystkim.

W roku 2012 przeczytałam tylko 49 książek, w tym trzy mangi. Opublikowałam również 11 recenzji "Nowej Fantastyki" (zaległa ukaże się, zapewne już w Nowym Roku). Rok 2012 obfitował również w wiele koncertów, wypadów do kina, o których na blogu nie wspominałam, bo po prostu nie starczało czasu na nic. 

Obiecuję poprawę, a poprawa ta będzie wielka! :)

A w Nowym Roku 2013, pragnę życzyć Wam, kochani, jak największej ilości cudownych książek, lekkiego pióra, spełnienia marzeń, zdrowia i miłości! :)


~ Wasza, zawodna i roztargniona, Pandorcia

10 komentarzy:

  1. To i tak przeczytałaś o 12 książek więcej niż ja :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)) Oby był owocny czytelniczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za życzenia :)
    i Tobie życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku 2013
    żeby udało Ci się spełnić wszelkie noworoczne postanowienia
    oraz żeby ten nadchodzący rok był jeszcze lepszy od mijającego już 2012!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co nowe, oprócz lęku ma jedną wielką zaletę- nowość ma w sobie świeżość i perspektywy i jest coś w tym ekstytującego. Przed tobą wiele nowości:) Patrz optymistycznie w przyszłość:) Samych pomyślności w Nowym Roku!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku i oby 2013 był lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę Ci, aby ten rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Nowy Rok okazał się jeszcze lepszym! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorzej jeśli przez cały rok nic szczególnie ważnego się nie osiągnęło...

    OdpowiedzUsuń

Follow