2013-04-24

Szczęśliwości.

Niedługo przybywam z nową recenzją, tymczasem chwalę się swoimi nabytkami, które udało mi się nabyć w marcu jeszcze:


* "ZOO City", Lauren Beukes
* "Kocha, lubi, szanuje...", Alice Munro
* "Przekleństwa niewinności", Jeffrey Eugenides (piękne wznowienie)
* "Zatopione miasta", Paolo Bacigalupi (odkąd przeczytałam o tej książce w "Nowej Fantastyce" zapragnęłam po nią sięgnąć)
* "Malowany człowiek", księga I, Peter V. Brett

Oraz książkami, które przywędrowały do mnie już w kwietniu, różnymi źródłami:


* "Czarodziejka z Księżyca", Naoko Takeuchi, tomy 8 i 12 (allegro)
* "Kagen no Tsuki. Last Quarter", Ai Yazawa
* "Wampir Lestat", Anne Rice (allegro; systematycznie poszerzam kolekcję ^^)
* "Długa ziemia", Terry Pratchett i Stephen Baxter (pożyczona od lubego)
* "Kłamca", Jakub Ćwiek (pożyczona od przyjaciela)
* "Łabędź i złodzieje", Elizabeth Kostova (zakup w Dedalusie)


I mimo, że wczorajszego dnia (Światowy Dzień Książki) nie zakupiłam żadnej pozycji, myślę jednak, że książki, które widzicie powyżej, w pełni mnie usatysfakcjonowały :D


A jak Wy obchodziliście Światowy Dzień Książki?



~**~


9 komentarzy:

  1. Przepiękny stos! Bardzo zazdroszczę Jakuba Ćwieka, chciałabym w końcu zapoznać się z tym cyklem. I jeszcze Pratchett *.* "Zatopione miasta" też mnie intrygują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stos! Strasznie zazdroszczę Ci książek Kłamca oraz Malowany człowiek. Bardzo chciałabym je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stos! Jestem ciekawa jak spodoba Ci się Zoo City :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wampir Lestat" - też bym chciał tę książkę :) Ciekawy stos, miłej lektury. Ja zrobiłem wczoraj zakupy w dwóch księgarniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie obchodziłem jakoś specjalnie Dnia Książki :)
    Mnie też takie książki by usatysfakcjonowały. Mam "Długą ziemię" wypożyczoną z biblioteką i jakoś tak ciężko mi po nią sięgnąć, aż chyba sobie odpuszczę co raczej dziwne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stos, wiele książek widziałabym chętnie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Kocha, lubi, szanuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nabytki, również lubię mangę :) Wpadłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się podobało. Będę zaglądać systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow