2014-07-26

Instagramowe Love #1



Nie od dziś wiadomo, że Instagram opanował nasze komórki i stał się jedną z najpopularniejszych darmowych aplikacji fotograficznych. Zdjęcia, które się na nich pojawiają są głównie zdjęciami przedstawiającymi naszą codzienność, chwile, które chcemy upamiętnić. Szczęście, śmieszności, jedzenie, pociechy, małe radości zakupowe i miejsca zapierające dech w piersiach. Jest na nim wszystko. Postanowiłam jednak z tego całego potoku prozy życia w kwadratowych kadrach, wysupłać te, które uwielbiam oglądać zawsze, bo pokazują tą codzienność w piękny, kreatywny, ciekawy sposób. Zresztą zobaczcie sami (a przy okazji jeszcze zarzucę stronami autorów tych profili, a co tam, #nabogato):



@hello_scarlett_blog // blog

@local_milk // blog

@gaildeer 

@lorencrosier // blog

@popgoestheginger // tumblr

@luanna90 // blog

@bonjourdarin 

@littletinyghost // tumblr


To pierwsza odsłona tego cyklu, mam nadzieję, że Wam się spodoba i z chęcią pokażecie mi Wasze profile na Instagramie, oraz takie, które kochacie przeglądać, bo Was inspirują i zachwycają :)

_______________________________
Znajdziecie mnie również tutaj:

4 komentarze:

  1. haha, mojego insta znasz :P
    tyle, że mój telef nie robi zbyt ładnych zdjęć no i te zdjęcia też nie są jakieś wybitne w treści, bubu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego można się nauczyć, ale jakość zdjęć też zależy od światła, kompozycji ;) Mimo błędnego przekonania, takie zdjęcia też potrafią mieć w sobie magię, jeśli umie się widzieć :)

      Usuń
  2. Oh tak, niektóre profile instagramowe zapierają dech! Mam sporo takich w obserwowanych, ale jakoś nigdy nie wpadłam na to, żeby je na blogu pokazać! Naprawdę super pomysł :) z Twojego posta, najbardziej spodobały mi się zdjęcia z tego profilu: @popgoestheginger - mają niesamowity klimat!

    Mój insta to: MARYSZKOWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością zobaczyłabym Twoje typy :)

      Usuń

Follow