2012-07-04

初め *

Dzisiaj zaczynam nowy etap życia. Dzisiaj zakładam bloga, bym mogła kreatywnie zaspokoić głód. Zmieniam się. I tych zmian łaknę. Podążam za sercem, ale nie wiem, jak długo tutaj zabawię- może to wakacyjny kaprys i za chwilkę czar pryśnie i zniknę, znowu. Tym razem jednak wszystko będzie moje. Mój szablon, moje słowa, zdjęcia, obrazy, grafiki... oprócz tych, które staną się moimi inspiracjami. Obiecuję poprawę. Nie obiecuję natomiast nie zniknąć, tego chyba nikt obiecać nie może...

Zasłuchuję się w tej piosence, odkąd tylko ją usłyszałam:

Kocham "Śniadanie u Tiffany'ego" (film i książkę), a ta piosenka jest jedną z moich ulubionych... Jakże niezwykłe piękno i prostota z niej płynie. Ideał.

Zmykam, jutro (a właściwie już dzisiaj!) dokończę tworzenie tego bloga. Mam nadzieję, że naprawdę zagrzeję tutaj znacznie więcej czasu. I mam nadzieję, że ten czas naprawdę uda mi się znaleźć i podczas studenckich zawirowań.

xoxo


*初め - jap. początek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow