2012-07-06

What i love in: friday

Oto pierwszy cykl, który będzie pojawiał się na tym blogu mniej więcej systematycznie- przynajmniej taką mam nadzieję.


Cykl: WHAT I LOVE IN... jest poświęcony inspirującym miejscom w internecie, zdjęciom, które przykuły moją uwagę, filmom, które zachwyciły lub muzyce, która wprawiła w osłupienie- jednym słowem, wszystkiemu, co uznam za wartościowe by się tym podzielić :)



1. (foto) Relacja Cookie z pobytu w Barcelonie, która niesamowicie mnie urzekła! Jest pełna barw, optymistyczna i wesoła- wydaje mi się, że doskonale oddaje klimat tego miasta, choć nigdy w nim nie byłam. W takiej Barcelonie na pewno bym się zakochała bezpowrotnie i nie chciała nigdy stamtąd wracać :D


2. Doskonała stylizacja LuiJej blog obserwuję już od jakiegoś czasu. Przykuła moją uwagę nietuzinkowymi stylizacjami




3. Blog Georginy, która już od jakiegoś czasu stała się moją inspiracją, nie tylko modową. To kobieta, która potrafi ubrać się idealnie i pomimo (a może właśnie dzięki niej!) swojej tuszy, zyskała uznanie blogowego światka i ma rzesze czytelników. Uwielbiam ją i jej odwagę :)



4. Ten blog z kolei zachwycił mnie podejściem. Blog ten zawiera stylizacje osób starszych wiekiem, ale z pewnością nie duchem! Inspirujące i piękne stylizacje, uśmiechnięte pomarszczone twarze i ten młodzieńczy błysk w oku! Uwielbiam! :D


5. Blog Elli, która jest moją inspiracją. Dzięki niej zaczęłam znowu malować. Zmobilizowała mnie w jakiś dziwnie magiczny sposób do otworzenia, nigdy nie używanych farb i malowania... Jest niesamowitą artystką, a do tego sympatyczną dziewczyną :)




I to by było na tyle w dzisiejszej notce. Wyszło bardziej blogowo niż zakładałam wcześniej, ale... inspirujących miejsc w internecie jest naprawdę wiele.  :D

A wy macie jakieś ulubione blogi, do których z chęcią wracacie? :)

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Follow