2013-03-14

Twórczość własna

Czasem tak mam, że próbuję sobie przypomnieć jak używać ołówka, kleju, nożyczek... Są takie dni, kiedy nadal sprawia mi to wielką radość i naprawdę bardzo bym chciała i w ten sposób się uzewnętrzniać, ale nie można mieć wszystkiego. Doba ma, wszakże, tylko 24 godziny. Nie przedłużając, kilka z ostatnich moich prac:

(kolaż z 8.03.2013 r.)

(rysunek, ołówek B4, HB z dnia 8.03.2013 r.)

(stary kolaż z 23.10.2012 r.)


(zakładka z ok. 4.07.2012 r.)

(cover rysunku ołówkiem, z ok. 3.07.2012 r.)

(filcowe etui na telefon, z ok. 5.02.2012 r.)


To by było, chyba na tyle, jeśli chodzi o moje ostatnie tego typu prace ;) Niedługo może pojawi się coś nowego... 

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie aż tak jakbym chciała i kiedyś umiałam ;))

      Usuń
  2. Filcowe etui super :D
    W kolażach nie gustuję, więc nie mam nic szczególnego do powiedzenia :P
    A o rysunku już z Mi pogadałyśmy u Ciebie na fejsiku :D
    Szczekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Follow