2010-07-28

Kołysanka (2010)

Obejrzałam ten film ostatnio, a że jestem zagorzałą fanką wampirów i wszelkich wampirzych powieści/filmów itp. nie mogłam przegapić zatem i tego filmu! 
Reżyseria: Juliusz Machulski
Scenariusz: Adam Dobrzycki
Zdjęcia: Arkadiusz Tomiak
Produkcja: Polska
Rok: 2010
Czas trwania: 95 minut
Gatunek: Czarna komedia
Film opowiada historię rodziny wampirów ( w moim odczuciu fetyszystów!), którzy przybywają na MAzury z nadzieją, że właśnie w jednej z urodziwych mazurskich wsi osiądą na stałe. Wampiry, tak jak ludzie rodzą się, a nie tak jakw  wielu zasłyszanych opowieściach są stwarzani. Wiedzie im się całkiem dobrze- znajdują wymarzony dom w oddaleniu od innych gospodarstw- cisza i spokój. Kłopoty zaczynają się, gdy Policja zaczyna poszukiwać zaginionego Księdza, listonosza czy innych osób z pobliskiej wioski. 
Szkoda, że nie wykorzystano potencjału jaki miała fabuła tego filmu, bo nawet dobra obsada, czy ciekawy pomysł nie uratował tego filmu. Zastanawiam się, czy naprawdę nie stać nas na coś więcej?! Nie mogę napisać nic więcej- jakoś nie umiem się ustosunkować do polskiej kinomatografii- nie oglądam polskich filmów zbyt często. I zdarza się, że to, co obejrzę nie spełnia moich oczekiwań. Nie wiem, co się dzieje w naszym społeczeństwie, ale brakuje mi naprawdę dobrych, polskich filmów... Chyba, że ja po prostu wybieram TE ZŁE filmy? 
Znacie jakieś polskie filmy, które są naprawdę godne obejrzenia? :)
Psst. Wielki plus za promocję moich rodzinnych i pięknych Mazur! :)

Moja ocena: 3

3 komentarze:

  1. ja polecam od siebie "Wszystko będzie dobrze". godni polecenia polski film ;]a Kołysanka może i owszem nie jest filmem dobrym , ale kilka dobrych momentów ma [ot chociażby motyw wprowadzania samochodów do garażu].

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, że mało kiedy oglądam polskie filmy- bo (niestety)zazwyczaj są kiepskie, ale z tych które obejrzałam i mnie się spodobały (znane komedie): Dzień świra, Testosteron i Tylko mnie kochaj. Reszty filmów nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow