2014-09-27

Rozmówki Międzystrefowe #3

Rozmówki międzystrefowe: posty, do których zapraszam Was, czytelników, blogerów, osoby dobrze mi znane i te mniej, wyrażające ochotę udzielenia w sposób analogowy (odręczny) odpowiedzi na kilka pytań. Cykl przypomina dawno zapomniane Złote Myśli z czasów dziecięcych. 
___________

Opieszałość w dodawaniu tego cyklu, w moim przypadku sięgnęła apogeum, ale wracam i jest i już będzie, o ile nadal będziecie chcieli tak chętnie brać w nim udział. Tylko dzięki Wam, ten mój skromny blogowy projekt może ujrzeć światło dzienne. Dziękuję, że go razem ze mną współtworzycie tak chętnie. Jesteście wielcy!

Nie przedłużając, dzisiejsze zestawienie, za które naprawdę dziękuję każdej z osób!

Ania

Justyna

Marta (http://cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com/)

Natalia

Szczerze zapraszam do udziału w tym cyklu, myślę, że to ciekawy sposób na pokazanie, jak bardzo różnorodni jesteśmy i przypomnienie sobie, w dobie cybernetycznego i elektronicznego świata, prostoty i przyjemności obcowania z kartką papieru i stalówką pióra, czy długopisu. 

Wszystkie zgłoszenia przyjmuję na: materia_anty@wp.pl

____________________

Poprzednie posty z tego cyklu:

2 komentarze:

  1. moje chyba Ci się zagubiły gdzieś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mam jeszcze :D Ale starałam się dodawać się je chronologicznie :D Twoje idą w następnej turze! :D

      Usuń

Follow