2013-09-25

Prywatnie, czyli jesienny wpis nie-recenzencki.

Kochani! Nastał ten czas w moim życiu, kiedy wszystko zaczyna opierać się na ważnych decyzjach. Na oderwanie od tego chciałabym zaproponować Wam kilka przyjemnych akcji, które sama chciałabym rozpocząć (chyba, że już istnieją takowe, to dajcie koniecznie znać!). 


Pierwszą, z którą do Was przychodzę jest akcja wymiany listów/kartek pocztowych. Od dziecka kocham pisywać i prowadzić tego typu korespondencje, ale z biegiem czasu, listowych przyjaciół ubyło (niektóre z tych przyjaźni przerodziły się w przyjaźnie realne), a zatem jest tutaj jakaś cudowna osóbka, która tak jak ja kocha pisanie tradycyjnych listów i chciałaby popisać ze mną? O czym? O wszystkim, o tym co nas otacza. 

Jeśli tak, proszę o taką informację na maila: mia.89@wp.pl



Drugą jest w pewnym sensie, poszerzeniem moich blogowych horyzontów. Z pewnością macie ulubione blogi/strony www, do których zaglądacie bardzo często - jakie one są? Proszę tutaj o wymienienie ich w komentarzach :) Z góry dziękuję za pomoc.

Trzecią i przed ostatnią są ciekawe miejsca w Waszych miastach: miejsce, które przyjazne jest czytelnikowi i książce - miejsce, w którym książki są na pierwszym miejscu (księgarnio-kawiarnie, np.), albo miejsca, które wyróżniają się ponad inne. Proszę opiszcie mi je (albo opiszcie na swoich blogach, w mailu do mnie), dzięki temu będę wiedziała, gdzie chodzić w Waszych miastach, gdy akurat trafię tam w swoich podróżach po Polsce. (A może macie ulubione miejsca również za granicą?)

Ostatnią, prośbą właściwie jest pisanie mi o ciekawych akcjach czytelniczych, książkowych, o tym, co ostatnio zauważyliście, co Was zaciekawiło... może macie jakieś ulubione antykwariaty, biblioteki, księgarnie organizujące coś z goła innego? Napiszcie mi śmiało! Zawsze ciekawią mnie takie inicjatywy. 
A może słyszeliście o jakichś blogerskich zjazdach? Imprezach?


Jesień jest czasem nostalgii, który kocham. Napawa mnie zawsze chęcią spróbowania czegoś zupełnie nowego. I odwiedzenia kilku nowych miejsc. :)

Z tego miejsca pragnę Was również zaprosić na zdjęcia w moim skromnym wykonaniu (moje twory do obejrzenia na facebook'u): z chęcią pojeżdżę z aparatem po Polsce i uwiecznię Wasze piękne chwile, portrety nowych twarzy i radości z imprez rodzinnych :) Fotografia jest moją pasją, przede wszystkim i nie ważne, że nie jesteś modelką/modelem, nikogo nie peszę, nie stresuję. Najpierw rozmawiam, zdjęcia mogą być wynikiem zwykłego spotkania na kawę. Lubię impuls, subtelność :) I odwzorowanie Waszych charakterów na zdjęciach. 

Piszcie śmiało, na pewno się dogadamy :)





*zdjęcia zdobiące ten wpis są mojego autorstwa

9 komentarzy:

  1. Jeśli jesteś zainteresowana pisaniem i otrzymywaniem kartek pocztowych to zapraszam na Postcrossing.com
    Wysyłasz kartki i otrzymujesz od ludzi z całego świata. Sama należę do tego grona od wakacji i naprawdę fajnie to funkcjonuje.

    Sama również lubię fotografować, ale niestety nie mam dobrego sprzętu ani umiejętności - ot zwykła amatorszczyzna. Jutro przejrzę Twoje zdjęcia, gdyż teraz już pora spania haha :)

    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. korespondować z Tobą, o ile oczywiście chcesz. A postcrossing naprawdę polecam - jestem , działam, poznałam wiele wspaniałych osób i jedna z tych osób została moją przyjaciółką mimo mieszkania niemal na końcu świata.
    Czytelnicze akcje to oczywiście wyczekiwany teraz przeze mnie Conrad Festiwal w Krakowie i Krakowskie Targi Książki. A miejsca - właśnie obrabiam zdjęcia do notki o takim jednym miejscu. Nie jest to miejsce czytelnicze, ale będąc w Krakowie możesz zajrzeć i przeżyjesz historyczną, poruszającą godzinę, a może godziny.
    Wybacz, że tak chaotycznie, ale trochę padam na pysk, jutro przeprowadzka, a zdjęcia są w czarnej… więc udam się do obróbki zdjęć i pozdrawiam gorąco!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie nawiążę z Tobą listowną znajomość! :)

      Usuń
  3. świetne zdjęcia, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do wyzwań czytelniczych, to u http://meanwhile-on-vulcan.blogspot.com/2013/09/diana-wynne-jones-wyzwanie-czytelnicze.html jest październikowa zachęta do promowania dobrej, młodzieżowej literatury. Mnie samą tak to zaciekawiło, że z chęcią wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym wyzwaniu czytelniczym, niestety teraz nie mam takiej możliwości, ale na pewno kiedyś nadrobię :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) Sama chętnie dowiedziałabym się o jakichś spotkaniach blogerskich, takie zloty moga bym ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komplement, jak się czegoś dowiem dam znać :*

      Usuń

Follow